Przykłady innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie technologii.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić klientów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jak się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek z reguły mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z jakich będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie zwykle reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas dobrze jest po prostu przypomnieć konsumentom o konkretnych produktach czy usługach. Prócz tego reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już nieraz się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy choćby w telewizji.
2. Kontynuuj
3. Sprawdź to
4. Przeczytaj to
5. Odwiedź stronę Sztuka tworzenia ręcznie robionych kartek okolicznościowych.